Wegański youtube

Czyli jakie kanały polecam osobom, które się chociaż odrobinę interesują weganizmem. Większość jest zagraniczna, ponieważ polski wegański youtube nie osiągnął jeszcze poziomu estetycznego, który by mnie zadowalał. Ja wiem, wiem, ważniejsza jest treść i wartość merytoryczna, ale po co wybierać jedno, skoro można mieć oba?

  1. Henya Mania

Co mi się podoba w tym kanale: Dziewczyna jest bezpośrednia i nie cacka się zanadto z wyrażaniem swojej opinii, a równocześnie ma racjonalne podejście. Poza tym mimo raczej niestandardowego wyglądu moim zdaniem jest miła dla oka i pokazuje weganizm jako łatwy i przyjemny styl życia, z którego płynie wiele korzyści. Najbardziej lubię „what i eat…”, dużo pięknego i pysznego jedzenia. PRZYKŁADY.

Podoba mi się jej styl życia: utrzymuje się z mediów społecznościowych i sprzedazy t-shirtów własnego projektu i ze swoim chłopakiem są w wiecznym ruchu – mieszkają po kilka miesięcy w jednym kraju, po czym przeprowadzają się na kilka do innego.

Zrzut ekranu 2016-02-28 (godz. 12.44.12) Zrzut ekranu 2016-02-28 (godz. 12.45.04)

2. Sorsha Morava

Dziewczyna jest ewidentnie „nienormalna”, co mi się bardzo w niej podoba. Jest tak bardzo sarkastyczna, że momentami mnie mózg od tego boli, a oprócz tego w swoje wypowiedzi wplata non stop dziwne zachowania typu kaszlnięcia, piski, śmiechy, powtarza się ciągle, a mimo tego daje do myślenia i przekazuje dużo użytecznych informacji. Drugiej takiej nie ma :) Tutaj mniej jedzenia, więcej gadania.

Zrzut ekranu 2016-02-28 (godz. 12.48.48) Zrzut ekranu 2016-02-28 (godz. 12.50.50)

3. Bonny Rebecca

Śliczna, pozytywna, ma ładne ubrania, ładne włosy, ładną twarz, ładny akcent, bardzo pomysłowo edytuje filmy, no ogólnie się na nią bardzo miło patrzy. Nagrywa dużo filmów, w których szczegółowo i wyczerpująco odpowiada na podstawowe pytania. Jak oglądam jej kanał, jest mi smutno, że żyję w kraju, w którym nie ma słońca, nieomal przez siedem miesięcy w roku (Kazik) podczas gdy niektórzy mieszkają w Australii.

Zrzut ekranu 2016-02-28 (godz. 12.54.13) Zrzut ekranu 2016-02-28 (godz. 12.55.26)

4. Człowiek Szpinak

Męski i polski przykład. Ten kanał jest dla mnie mniej interesujący, bo dotyczy bardziej sportu niż  „lajfstajlu” który chciałabym podglądać inspirując się co nieco, ale koleś jest naprawdę zabawny i jest mistrzem przykładów. Szczególnie podoba mi się TUTAJ. W dodatku poziom nagrań jest wysoki i dobrze się ogląda.

Zrzut ekranu 2016-02-28 (godz. 13.01.06) Zrzut ekranu 2016-02-28 (godz. 13.04.53)

Zdjęcia, rzecz jasna, nie moje. Pochodzą z instagrama lub są screenami z youtube.

Buziaki, Val

2 thoughts on “Wegański youtube

Skomentuj

