wegański food book #2

Cześć :) przyszła pora na kolejną porcję wegańskiego jedzonka. Akurat tak się złożyło, że zmieniłam repertuar, więc wypada się podzielić. Nadal jest smacznie, prościutko i pożywnie. Ponownie przepraszam za mój aparat.

wegeszamka 1i2Pancakes! B. łatwy przepis z kanału Thriving on Plants, zawiera szklankę płatków owsianych bądź mąki, banana i niecałą szklankę mleka sojowego + ew. cynamon, zblendowane na gładką masę i usmażone bez tłuszczu (jeśli macie dobrą patelnie do której nie przywrą, jeśli nie to np. z olejem kokosowym). Cudowne. Na pierwszym zdjęciu z kremem z awokado, banana, kakao i syropu z agawy, na drugim z powidłami śliwkowymi i wiórkami kokosowymi. Z podanego przepisu wychodzi ich około 5.

wegeszamka3Kolejne śniadanie z cyklu „pracuję z domu, więc mam czas”. Domowy chleb z dodatkiem amarantusa, pasta z tahini, gorzkiej czekolady i syropu z agawy (mieszamy w szklanej miseczce stojącej na garnku z wrzącą wodą) + banan.

wegeszamka4Przekrój przez obiad :) surowy szpinak, makaron, groszek, grillowana cebula, ziemniaki.

wegeszamka„Skromna kolacyjka” – ryż z kalafiora z przepisu z Kwestii Smaku (w oryginale zawiera mięso ale to łatwo pominąć) i kanapki na tym samym chlebie co powyżej, z domowym hummusem, suszonymi pomidorami i ogórkiem.

wegeszamka5Fastfooooood czyli burger z Krowarzyw. Ja jadłam cieciorexa, mój chłopak natomiast burgera tygodnia, którym był akurat podgrzybex. Oba były pyszne. :) serdecznie polecam.

Zrzut ekranu 2015-10-21 (godz. 16.01.26)

i piękna jesień, co już, zdaje się, przeminęła. Mój smutny aparacik w telefonie nie oddaje w pełni piękna tych liści :(

2 thoughts on “wegański food book #2

Skomentuj

